مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-10اجتماعي

کاهش چشمگیر تردد با مترو در شیراز


رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز اعلام کرد که طی روزهای اخیر شاهد کاهش چشمگیر تردد شهروندان با استفاده از مترو در شیراز هستیم.

- ایسنا/فارس رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز اعلام کرد که طی روزهای اخیر شاهد کاهش چشمگیر تردد شهروندان با استفاده از مترو در شیراز هستیم.

حسن مرادی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: اگرچه سال های قبل در اسفندماه به دلیل خریدهای نوروزی در طور روز حجم سفرها با مترو به بیش از 120 هزار هم می رسید اما اسفندماه امسال شاهد کاهش قابل توجه استفاده از مترو هستیم.

مرادی با اشاره به کاهش حجم مسافرت های درونشهری با استفاده از قطار شهری در شیراز به دنبال شیوع کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: طی یک هفته اخیر به طور میانگین در روزهای عادی حدود 20 هزار و روزهای تعطیل حدود 10 هزار نفر از مترو در شیراز استفاده کرده اند.

او ضمن ابراز خرسندی از همکاری مردم به ویژه شهروندان شیرازی با وزارت بهداشت و عمل به توصیه های این وزارتخانه در خصوص پرهیز از ترددهای غیرضروری، افزود: با توجه به اینکه در ماه های گذشته بیش از 100 هزار مسافر در روزهای عادی از مترو استفاده می کردند، اکنون شاهد کاهش بسیاری از ترددها در با استفاده از ناوگان ریلی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر تردد با مترو در شیراز

کاهش چشمگیر تردد با مترو در شیراز