مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:452020-03-10ورزشي

سالن فارسی تا زمان برگزاری انتخابات جانبازان و معلولان پلمپ می شود


دبیر مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان معلولان گفت: برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و حفظ سلامتی افراد شرکت کننده در مجمع انتخابات، سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پلمپ می شود.

- دبیر مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان معلولان گفت: برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و حفظ سلامتی افراد شرکت کننده در مجمع انتخابات، سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پلمپ می شود.

محمد حسین پور در گفت و گو با ایسنا، خاطرنشان کرد: با توجه به این که مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود، برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامتی افراد شرکت کننده در مجمع انتخابات، سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک امروز سه شنبه پس از ضد عفونی و استریل کامل تا فردا چهارشنبه زمان برگزاری انتخابات پلمپ خواهد شد.

وی گفت: همچنین برای حفظ رعایت بهداشتی روسای هیات های شرکت کننده در مجمع سعی کردیم محل اسکان و وسایل حمل و نقل آنها را کاملا استریل و ضدعفونی کنیم تا از نظر پیشگیری و کنترل یروس کرونا مشکلی برای برگزاری انتخابات نداشته باشیم.

البته روسای هیات هایی همچون قم و استانهایی که از نظر ویروس کرونا در شرایط بحرانی قرار دارند به آنها اعلام کردیم که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن فارسی تا زمان برگزاری انتخابات جانبازان و معلولان پلمپ می شود

سالن فارسی تا زمان برگزاری انتخابات جانبازان و معلولان پلمپ می شود