مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-10اقتصادي

کرونا و بازار داغ شایعات


در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی بین برخی کاربران دست به دست می شود که در آن از سوی پلیس اعلام شده هر خودرو 2 بار در روز از روبروی یک دوربین عبور کند جریمه می شود.

این شایعه به رییس پلیس استان فارس نسبت داده شده و اینکه این اقدام به منزله پیشگیری از بیماری کرونا و درجهت سلامتی مردم اتخاذ شده است.

رییس پلیس راهور استان فارس در این باره گفت: جریمه عبور بیش از 2 بار خودرو در روز از مقابل یک دوربین در شیراز شایعه است و صحت ندارد.

سرهنگ مصطفی عباسی،افزود: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه هر خودرو 2 بار در روز از مقابل یک دوربین عبور کند پلاک آن ثبت و بدون اغماض با جریمه 200هزار تومانی روبرو خواهد شد، موضوع سریعا در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارشناسان در بررسی های اولیه این موضوع را تکذیب کردند، گفت: پلیس با انتشار دهندگان خبر کذب برخورد قاطع و قانونی می کند.

با شناسایی 29 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس آمار کنونی مبتلایان فارس به 133 نفر رسیده است.

موارد ابتلا به ویروس کرونا، علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار مشاهده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و بازار داغ شایعات

کرونا و بازار داغ شایعات