مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-10سياسي

آب سد ماملو به ورامین رسید


با پیگیری های انجام شده و اختصاص اعتبارات مورد نیاز، آب سد ماملو به ورامین رسید و مردم این شهرستان از این پس، از آب سالم و بهداشتی تصفیه خانه هفتم برخوردار می شوند.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: با پیگیری های انجام شده و اختصاص اعتبارات مورد نیاز، آب سد ماملو به ورامین رسید و مردم این شهرستان از این پس، از آب سالم و بهداشتی تصفیه خانه هفتم برخوردار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کاغذلو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز شهرستان ورامین از منابع آب زیرزمینی و با بهره گیری از 32 حلقه چاه در شهر ورامین ، 12 حلقه چاه در منطقه خیرآباد و چهار حلقه چاه در شهر جوادآباد تأمین می شود.

وی اظهار کرد: حق آبه شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از سد ماملو، 30 میلیون متر مکعب در سال است که 15 میلیون مترمکعب آب به شهرستان پاکدشت و شهرهای اطراف و 15 میلیون مترمکعب به شهرستان ورامین و قرچک اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: به منظور تأمین آب شرب شهروندان ورامین از آب سد ماملو نیز اجرای شبکه انتقال در دستور کار شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی قرار گرفت و با اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار در ابتدای امسال، عملیات اجرایی آن به پایان رسید و هم اکنون آب سالم و بهداشتی تصفیه خانه هفتم تهران واقع در سد ماملو، به این شهرستان رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد ماملو به ورامین رسید

آب سد ماملو به ورامین رسید