مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:262020-03-10اجتماعي

زیارت اهل قبور را به زمان دیگر موکول کنید


با توجه به فرا رسیدن پنج شنبه آخر سال و شیوع ویروس کرونا شهروندان زیارت اهل قبور را به زمان دیگر موکول کنند.

- ایسنا/زنجان شهردار خرم دره گفت: با توجه به فرا رسیدن پنج شنبه آخر سال و شیوع ویروس کرونا شهروندان زیارت اهل قبور را به زمان دیگر موکول کنند.

امیرهوشنگ نوری آرا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حجم بالای تجمعات در پنجشنبه آخر سال در باغ رضوان خرم دره، اظهار کرد: از شهروندان درخواست می شود برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در آرامستان تجمع نکنند، زیرا احتمال وجود افراد ناقل در بین تجمع کنندگان وجود دارد.

وی با اشاره به این که محیط آرامستان ها پس از بیمارستان ها از آلوده ترین محیط های محسوب می شود، ادامه داد: شهروندان باید تاکید و توصیه مسئولان سلامت کشور و هشدارهای آنان در خصوص عدم حضور دراجتماعات توجه جدی داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر این که شهروندان باید در صورت امکان از تجمع در آرامستان خودداری و زیارت اهل قبور را صرفا به روز پنجشنبه خصوصا پنچشنبه آخر سال موکول نکنند، ادامه داد: از پخش نذورات مانند خرما، شیرینی، شکلات ، شربت و غیره نیز باید در آرامستان ها جدا خوداری شود.

نوری آرا با بیان این که یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری ها در مقابله با بیماری کرونا رهاسازی دستکش ها و ماسک های استفاده شده در سطح شهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت اهل قبور را به زمان دیگر موکول کنید

زیارت اهل قبور را به زمان دیگر موکول کنید