مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:262020-03-10ورزشي

تمرین کمانداران در منزل برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک


سرمربی تیم ملی ریکرو زنان و مردان گفت: برای جلوگیری از افت رکورد کمانداران ریکرو جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک، به طور مرتب پیگیر تمرینات ورزشکاران از منازل آنها هستم.

- سرمربی تیم ملی ریکرو زنان و مردان گفت: برای جلوگیری از افت رکورد کمانداران ریکرو جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک، به طور مرتب پیگیر تمرینات ورزشکاران از منازل آنها هستم.

مجید میررحیمی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت کمانداران پس از تعطیل شدن اردوهای آنها به دلیل کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به تعطیلی اردوهای تیم ملی ریکرو به دلیل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران سعی کردم برای جلوگیری از افت رکورد کمانداران هر روز به آنها تمرینات تکنیکی و بدنسازی ارائه دهم تا به صورت انفرادی از منازل خود تمرینات را انجام دهند تا مانع افت عملکرد آنها شویم.

وی گفت: الان شرایط به گونه ای است که اصلا نمی توانیم کمانداران را به حال خودشان رها کنیم.

برای حفظ آمادگی آنها چاره ای نداریم تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری کنیم تا زحماتی که طی یکسال گذشته برای بهبود رکورد آنها کشیده شده از بین نرود.

میررحیمی افزود: برای بررسی وضعیت کمانداران بعد از ارائه تمرینات از آنها گزارش عملکرد می گیرم تا شرایط ورزشکاران را از نظر رکورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین کمانداران در منزل برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک

تمرین کمانداران در منزل برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک