مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:262020-03-10ورزشي

برگزاری جشنواره در خانه بمانیم در بیرجند


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند از برگزاری جشنواره #در خانه بمانیم در بیرجند با هدف شکست بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند از برگزاری جشنواره #در خانه بمانیم در بیرجند با هدف شکست بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال خبر داد.

محمدرضا قلاسی مود، امروز سه شنبه 20 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در نظر دارد در راستای اجرای رسالت خویش، در راستای ایجاد انگیزه در شهروندان بیرجندی و در راستای برنامه ملی شکست بیماری کرونا و همچنین اجرایی شدن شعار در خانه بمانیم با همکاری خانه فرهنگ و ورزش زی زبل نسبت به برگزاری جشنواره #در خانه بمانیم اقدام کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از اجرای این جشنواره در چند بخش خبر داد و گفت: شرکت درتمام بخش های جشنواره برای عموم آزاد و دارای محدودیت سنی نیست.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه آثار در دو گروه تصویری و نوشتاری طبقه بندی می شود، افزود: آثار تصویری باید به واتساپ جشنواره به شماره 09014817717 ارسال شود و آثار ترسیمی نوشتاری شامل؛ کاریکاتور، خاطره و دلنوشته حداکثر تا 20 فروردین ماه 99 به دبیرخانه سازمان فرهنگی اجتماعی و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره در خانه بمانیم در بیرجند

برگزاری جشنواره در خانه بمانیم در بیرجند