مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-10اقتصادي

کشف و جمع آوری 300 لیتر الکل تقلبی در اردستان


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: در چند روز گذشته در سطح شهر اردستان حدود 300 لیتر الکل تقلبی کشف و یا جمع آوری شده است.

- محمدرضا باقری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به توقیف خودرو توزیع کننده الکل های تقلبی در شهر اردستان، اظهار کرد: صبح امروز (سه شنبه 20 اسفند) خودرو توزیع کننده الکل تقلبی در اردستان توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی اردستان توقیف و مقادیر قابل توجهی الکل تقلبی کشف شد.

وی با بیان اینکه پرونده راننده متخلف تنظیم و برای دستگاه قضایی شهرستان ارسال می شود، افزود: در چند روز گذشته حدود 300 لیتر الکل تقلبی در سطح شهر اردستان کشف و یا جمع آوری شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با بیان اینکه به تازگی مقدار قابل توجهی الکل با شیشه های زرد رنگ و اتانول 90 درصد تقلبی توسط افراد ناشناسی بین واحدهای صنفی شهرستان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: مشکلی که درحال حاضر با آن روبرو هستیم وجود برخی اقلام تقلبی و یا محصولاتی است که مورد مصرف دیگری داشته و متاسفانه به دلیل شرایط موجود، با سوءاستفاده از نا آگاهی مردم از طریق برخی مغازه ها و فروشگاه ها توزیع می شود.

باقری با هشدار در خصوص توزیع الکل متانول یا الکل صنعتی به عنوان الکل ضدعفونی کننده در برخی مراکز و مغازه ها، تصریح کرد: مردم بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و جمع آوری 300 لیتر الکل تقلبی در اردستان

کشف و جمع آوری 300 لیتر الکل تقلبی در اردستان