مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-10اجتماعي

حقوق اسفند معلمان مدارس غیردولتی پرداخت می شود


مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی از پرداخت حقوق اسفند معلمان مدارس غیردولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به استمرار فرآیند آموزش برای دانش آموزان گفت: همانطور که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد از ابتدای تعطیلات، آموزش تعطیل نیست؛ جریان آموزش از اولین روز تعطیلی در مدارس غیردولتی نیز فعال بوده و فرآیند آموزش ادامه داشت.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی ادامه داد: مدارس غیردولتی  موظف به ارائه برنامه درسی هستند لذا مدیران، فرهنگیان و معلمین این مدارس با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار دارند و به انحاء مختلف و با استفاده از شیوه های متنوع الکترونیکی و شبکه های مجازی در بحث آموزش و یادگیری دانش آموزان فعال بوده و آموزش را ادامه دادند.

صالح، تعیین شهریه یک دانش آموز را  بر اساس هزینه های تمام شده برای یک مدرسه عنوان کرد و گفت : در  شرایط فعلی نیز مدارس موظف به پرداخت اجاره بهای ملک بوده و همچنین موسسین باید حقوق اسفند معلمانشان را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: هیچ یک از هزینه های مدارس کاسته نشده، نه اجاره بهایی حذف شده و نه حق التدریسی، و موسسین موظف به پرداخت آنها هستند و از اولیاء تقاضا داریم نسبت به پرداخت اقساط شهریه دانش آموزان خود مساعدت کنند تا موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق اسفند معلمان مدارس غیردولتی پرداخت می شود

حقوق اسفند معلمان مدارس غیردولتی پرداخت می شود