مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-10اقتصادي

کرونا می تواند بر برنامه های اشتغال استان تاثیر بگذارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به هدفگذاری ایجاد بیش از 22 هزار فرصت شغلی در استان برای سال آینده، گفت: شیوع ویروس کرونا می تواند این هدفگذاری را تحت تاثیر قرار دهد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به هدفگذاری ایجاد بیش از 22 هزار فرصت شغلی در استان برای سال آینده، گفت: شیوع ویروس کرونا می تواند این هدفگذاری را تحت تاثیر قرار دهد.

حسن عزیزی در جلسه امروز (20 اسفند) کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه از پرداخت 1277 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در سرفصل های مختلف در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و عنوان کرد: این در حالی است که برای اشتغال امسال حدود 1430 میلیارد تومان تسهیلات داشتیم و توانستیم نزدیک به 90 درصد آن را جذب کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از کسب رتبه دوم کشور توسط کرمانشاه در طرح یارانه دستمزد هم خبر داد و تاکید کرد: اگرچه سهمیه ما در این بخش 1052 نفر بود، اما به عملکرد 1150 نفری دست پیدا کردیم.

عزیزی از هدفگذاری ایجاد 22 هزار و 464 شغل ناخالص برای استان در سال آینده هم یاد کرد و گفت: البته مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا ممکن است این هدفگذاری را تحت تاثیر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا می تواند بر برنامه های اشتغال استان تاثیر بگذارد

کرونا می تواند بر برنامه های اشتغال استان تاثیر بگذارد