مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:052020-03-10پزشكي

توصیه هایی برای پیشگیری از کرونا در سالمندان


مسوول کارگروه سلامت سالمندی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه سالمندان در برابر بیماری کرونا نسبت به سایرین آسیب پذیرتر هستند، - بر خودداری از ترددهای غیرضروری، رعایت بهداشت فردی و تغذیه و استراحت مناسب برای سالمندان تاکید کرد.

دکتر ایوب نافعی در گفت وگو با ایسنا، ضمن برشمردن برخی نکات مهم در جهت تقویت سیستم ایمنی سالمندان و پیشگیری از بروز عفونت ویروسی کرونا در آنان، اظهار کرد: آسیب پذیری سالمندان در مقابل ویروس کرونا بیشتر از سایر افراد است، بر همین اساس در نظر گرفتن و توجه به برخی نکات مهم جهت ارتقای مقاومت و سیستم ایمنی و پیشگیری از کرونا ویروس برای این افراد ضروری است.

این متخصص سلامت و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با بالا رفتن سن تغییرات طبیعی در بدن همه افراد ایجاد می شود، ادامه داد: کاهش و ضعف سیستم دفاعی بدن، افزایش بروز بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی -عروقی و دیابت، افسردگی و کاهش جذب ویتامین ها برخی از این موارد است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

نافعی با اشاره به ضعف سیستم ایمنی بدن در سالمندان و اهمیت رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، خاطرنشان کرد: خودداری از ترددهای غیرضروری، رعایت بهداشت فردی و ضدعفونی محیط پیرامون از مسایل مهمی است که طی این دوره همه گیری باید بیش از پیش رعایت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای پیشگیری از کرونا در سالمندان

توصیه هایی برای پیشگیری از کرونا در سالمندان