مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-10اقتصادي

بازار سرپل ذهاب به صورت خودجوش تعطیل شد


محبت جمالی نیا روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون واحدهایی که اقلام و کالاهای اساسی و ضروری مردم را عرضه می کنند فعال بوده و واحدهایی که در شرایط بحران کنونی فعالیت آن ها ضروری نیست به صورت خودجوش از سوی کسبه تعطیل شده است که این اقدام پسندیده بازاریان به منظور مقابله با سرایت ویروس کرونا جای قدردانی دارد.

وی اظهار داشت:داروخانه ها، واحدهای عرضه کننده مرغ و گوشت، شیرینی فروشی ها و برخی غذاخوری با رعایت نکات و موازین بهداشتی هم اکنون در سرپل ذهاب فعالیت می کنند و به منظور رفاه حال مردم و ارایه خدمات لازم نیز صنف مکانیکی و تعمیرات خودرو نیز کماکان فعال است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: اقدام خودجوش اتحادیه های صنفی مختلف شهرستان در خانه نشین شدن مردم و جلوگیری از حضور مردم در بازار برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا موثر خواهد بود.

جمالی نیا اضافه کرد: تعیطلی بازار سرپل ذهاب به عنوان اولین شهرستان در غرب کشور به طور قطع باعث ضرر وزیان بازاریان خواهد شد که امید است این اقدام خوب و پسندیده آنها تا ریشه کن شدن این بیماری تداوم یافته و به عنوان یک الگو برای کسبه و بازاریان سایر نقاط استان و کشور قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سرپل ذهاب به صورت خودجوش تعطیل شد

بازار سرپل ذهاب به صورت خودجوش تعطیل شد