مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-10اجتماعي

محور ارتباطی سروآباد به پاوه مسدود شد


فرید ربانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان های کردستان و کرمانشاه مسیر ارتباطی بین سروآباد و مریوان در استان کردستان و شهرستان پاوه در استان کرمانشاه بخاطر حفظ سلامت و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی افزود: این تصمیم در راستای حفظ سلامت شهروندان و مردم منطقه به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا و جلوگیری از سفرهای نوروزی در این مسیر ارتباطی طبیعی و گردشگری اتخاذ شده و تا پایان تعطیلات نوروز سال آینده پا برجا است.

بخشدار هورامان یادآور شد: بخشداری پاوه نیز در تماس تلفنی از بسته بودن این مسیر ارتباطی از سمت روستای هجیج در آن بخش خبر داد لذا از عموم مردم شهرستان های مریوان و سروآباد تقاضا می شود از تردد در این مسیر خودداری کنند.

وی اضافه کرد: تردد در منطقه هورامان شامل هورامان تخت و 10 روستای تابعه آن از 18 اسفند تا اطلاع ثانوی برای افراد غیربومی (گردشگر، مسافر، مهمان نوروزی) ممنوع است و در ورودی منطقه هورامان از گردنه ژالانه از ادامه حرکت خودروهای غیر بومی ممانعت بعمل می آید.

ربانی گفت: کسانی که قصد تردد به منطقه پاوه، نودشه، نوسود و سایر شهرهای استان کرمانشاه را دارند و قبلا از این مسیر عبور می کردند اینک باید از مسیر کامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور ارتباطی سروآباد به پاوه مسدود شد

محور ارتباطی سروآباد به پاوه مسدود شد