مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-10اجتماعي

دهیاران چابهار در حال مقابله با کرونا هستند


عادل عفتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی پیشگیری و اقدامات لازم جهت ایمنی اهالی روستاها از این ویروس خطرناک را داشته باشند و با رعایت موارد و دستورالعمل های بهداشتی روستاها را به محیط امن و سالم برای اهالی آن منطقه تبدیل کنند.

وی بیان کرد: اهالی روستاها از سفرهای غیرضروری و از تردد در اماکن شلوغ و از رفتن به دیگر شهرها در این ایام پرهیز و به پویش درخانه می مانیم بپیوندند.

معاون هماهنگی امورعمرانی فرماندار چابهار افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی و سایر افراد از پذیرش مسافران نوروزی تا اطلاع بعدی خودداری و با نصب بنر و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا در بین اهالی اقدام و مردم را به رعایت بهداشت فردی ترغیب کنند.

وی ادامه داد: به افرادی که فضولات حیوانی دام و احشام خود را در معابر و کوچه های روستاها می ریزند آنان را نسبت به جمع آوری سریع فضولات برای پیشگیری از شیوع بیماری اخطار دهند.

عفتی با اشاره به اینکه خانوارها ضمن رعایت موارد بهداشتی در خانواده، جهت خرید و تهیه مایحتاج خود فقط یک نفر را انتخاب کنند تا این کار را انجام دهد، خاطرنشان کرد: از بیرون رفتن چند نفره خودداری و همچنین تا اطلاع بعدی از حضور در مساجد، حسینیه ها و مراکز مذهبی پر تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران چابهار در حال مقابله با کرونا هستند

دهیاران چابهار در حال مقابله با کرونا هستند