مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-10حوادث

مقادیری مواد شوینده قاچاق در بیله سوار کشف شد


سردار هوشنگ حسینی روز سه شنبه گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بیله سوار موفق شدند در عملیاتی 2 هزار و 599 عدد پودر رختشویی یک کیلویی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به اینکه کشفیات به دست آمده در مجموع 2 تن و 599 کیلوگرم است، افزود: این مقدار کالا در یک باب انباری در خیابان 24 متری دادگستری شهر بیله سوار دپو شده بود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، اظهارداشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی محل نگهداری این کالا پلمب و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به سیستم قضایی تحویل داده شد.

سردار حسینی ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا از مردم خواست هر گونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقادیری مواد شوینده قاچاق در بیله سوار کشف شد

مقادیری مواد شوینده قاچاق در بیله سوار کشف شد