مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-10بين الملل

آلمان 100 کودک پناهجو در مرز ترکیه-یونان را می پذیرد


دولت آلمان از پذیرش 100 نفر از کودکان پناهجوی گرفتار در مرز یونان و ترکیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با تداوم بحران پناهجویان در مرز یونان با ترکیه، دولت آلمان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که در طرح اتحادیه اروپا برای پذیرش حدود 1000 تا 1500 کودک پناهجو مشارکت می کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، آندرس گیزل سناتور امور خارجی برلین در یک مصاحبه تلویزیونی گفت آلمان به عنوان مشارکت در طرح اتحادیه اروپا، حدود 80 تا 100 کودک پناهجو در یونان را می پذیرد.

این رقم در حالی است که سخنگوی احزاب ائتلاف کابینه آلمان روز گذشته (دوشنبه) گفته بود برلین آماده است صدها نفر از کودکان پناهجو در یونان، با تمرکز روی آنهایی که بیمار یا کم سن وسال تر هستند، پذیرش کند.

گیزل در پاسخ به سوالی درباره اینکه کودکان پناهجوی مذکور که وارد برلین خواهند شد، توضیح داد: این مسئله دیگر به آن بستگی دارد که دولت آلمان با چه سرعتی این تصمیم را اجرا کند.

به نظرم امروز یا فردا انجام خواهد شد .

صندوق کودکان سازمان ملل متحد یونیسف نیز امروز اعلام کرد که حداقل 3000 کودک پناهجو در یونان به کمک سریع و انتقال به یک خانه نیازمند هستند.

به نوشته رویترز، افشان خان مدیر منطقه ای امور پناهجویان یونیسف در اروپا و آسیا مرکزی با بیان اینکه فنلاند نیز قصد دارد 150 کودک پنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان 100 کودک پناهجو در مرز ترکیه-یونان را می پذیرد

آلمان 100 کودک پناهجو در مرز ترکیه-یونان را می پذیرد