مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-10اجتماعي

آسمانی صاف در پایتخت/ افزایش دما و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی تا 23 اسفند


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با توجه به آنکه در اغلب مناطق کشور تا روز جمعه جوی آرام حاکم است در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده های جوی مواجه هستیم.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی تا روز پنج شنبه 22 اسفند وزش باد شدید و گردوخاک در برخی ساعات در شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین در اغلب مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می شود و جو آرام موجب خواهد شد، در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده های جوی افزایش یابد.

  مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از بعدازظهر جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود و سبب بارش پراکنده در برخی نقاط شمال غرب کشور خواهد شد.

  ضیاییان افزود: روز شنبه 24 اسفند با نفوذ بیشتر این سامانه بارشی به کشور و تقویت آن در استان های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور همچنین استان های واقع در دامنه های البرز غربی و مرکزی و دامنه های زاگرس مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود و در ارتفاعات بارش برف در این مناطق رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمانی صاف در پایتخت/ افزایش دما و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی تا 23 اسفند

آسمانی صاف در پایتخت/ افزایش دما و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی تا 23 اسفند