مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-10پزشكي

مسافران ورودی به استان بوشهر قرنطینه می شوند


بر اساس مصوبات ستاد کرونا استان بوشهر مسافران ورودی به استان با نظر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با هزینه خودشان قرنطینه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیر ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر بعدازظهر سه شنبه در نشست این ستاد اظهار داشت: رعایت بهداشت فردی، شستشوی دست ها با آب و صابون و پرهیز از مسافرت از راهکارهای مهم در مقابله با جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است.

سعید کشمیری با تأکید بر اینکه مردم باید بیماری را جدی بگیرند، بیان کرد: ما می توانیم با رعایت نکات بهداشتی و توصیه ها، زنجیره انتقال ویروس را در استان بشکنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: باید هرکسی وارد خانه می شود اول دست هایش را بشوید، مغازه داران از مشتریان بخواهند دست های خود را ضدعفونی کنند و کارمندان از ارباب رجوعان درخواست کنند اول دست ها را ضدعفونی کنند بعد برای انجام کار وارد اتاق کار شوند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنان توصیه اکید ما به مردم در خانه ماندن، عدم تردد، عدم سفر، شستن دست ها 20 بار در روز به مدت 20 ثانیه است.

کشمیری با قدردانی از همکاری مردم در امر مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: همکاری مردم و مشارکت دستگاه های اجرایی استان بوشهر در امر مقابله با ویروس کرونا ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران ورودی به استان بوشهر قرنطینه می شوند

مسافران ورودی به استان بوشهر قرنطینه می شوند