مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:402020-03-10اقتصادي

پیگیر واردات مواد اولیه تولید ماسک و لوازم پزشکی به قم هستیم


استاندار قم از شروع خط تولید ماسک ویژه کادر درمانی در قم خبر داد و گفت: پیگیر واردات مواد اولیه تولید لوازم بهداشتی و پزشکی از جمله ماسک به قم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست ظهر سه شنبه در جریان بازدید از خط تولید ماسک در شهرک صنعتی شکوهیه، اظهار داشت: با راه اندازی خطوط تولید ماسک در استان امیدواریم نیازهای اولیه بهداشتی همشهریان قمی و کادر درمانی این استان رفع و کمبودها کاهش یابد.

وی ادامه داد: در جریان بازدید از این خط تولید ماسک که ماسک های ویژه کادر درمانی و پرستاران را تولید می کند در جریان مشکلات قرار گرفته تا با رفع آن نیازهای حفاظتی و بهداشتی مردم رفع شود.

استاندار قم در پاسخ به این سوال که چرا در داروخانه های قم با کمبود ماسک روبرو هستیم، اظهار داشت: پیگیر کمبودهای اقلام بهداشتی و ضدعفونی قم هستیم و با رایزنی با سازمان صمت قم نظارت ها در فرآیند توزیع بیشتر شده و پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: به معاونت امور اقتصادی برای نظارت بر مراحل تولید، توزیع و عرضه ماسک به دست مردم و کادر درمانی توصیه شده است نظارت ها را دقیق تر کنند و در صورت تخلف پیگیری و رسیدگی شود.

سرمست افزود: همشهریان هرگونه تخلف در زمینه عرضه ماسک و اقلام بهداشتی گزارش های خود را به مراجع ذیصلاح اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر واردات مواد اولیه تولید ماسک و لوازم پزشکی به قم هستیم

پیگیر واردات مواد اولیه تولید ماسک و لوازم پزشکی به قم هستیم