مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:552020-03-10بين الملل

ادامه حمایت ترکیه از تروریست ها، آتش بس در ادلب را در معرض فروپاشی قرارداد


کارشناس نظامی سوریه تاکید کرد فرصت طلبی ترکیه از وضعیت آتش بس ادلب، برای ترمیم صفوف گروه های تروریستی، ارتش سوریه را در اوج آمادگی برای پاسخ به تخلفات آنها و آزادسازی کامل خاک سوریه قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المنار، شواهد نشان می دهد ترکیه مجددا از فرصت توافق آتش بس در استان ادلب برای حمایت از گروه های تروریستی سوء استفاده کرده تا معادلات میدانی که با پیشروی های ارتش سوریه در آخرین پایگاه گروه های تروریستی در سوریه حاصل شده است، تغییر دهد.

ارتش سوریه از آغاز سال جاری میلادی تاکنون  215 روستا، منطقه، شهرک و شهر اشغال شده  استان های حلب و ادلب را در مساحتی بالغ بر 2900 کیلومتر مربع از لوث تروریست های تکفیری آزاد کنند.

ولادمیر پوتین رییس جمهور روسیه شامگاه پنجشنبه (15 اسفندماه) در کنفرانس خبری مشترک با رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود اعلام کرد دو طرف بر سر برقراری آتش بس در ادلب سوریه به توافق دست پیدا کرده اند؛ اما از آن زمان گروه های تروریستی قریب به 40 بار آتش بس در ادلب را نقض کردند.

همزمان، ارتش ترکیه هم ده ها نظامی خود را به همراه 100 تانک، خودروی زرهی و تجهیزات نظامی دیگر از جمله سکوهای پرتاب موشک، راکت و غیره به مناطق اشغالی استان ادلب فرستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حمایت ترکیه از تروریست ها، آتش بس در ادلب را در معرض فروپاشی قرارداد

ادامه حمایت ترکیه از تروریست ها، آتش بس در ادلب را در معرض فروپاشی قرارداد