مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-10پزشكي

شهرستان سلسله به تجهیزات پزشکی و بهداشتی نیاز دارد


با توجه به شیوع بسیار ویروس کرونا در شهرستان، نیازمند امکانات بهداشتی و پزشکی بیشتر برای مقابله هستیم.

- ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: با توجه به شیوع بسیار ویروس کرونا در شهرستان، نیازمند امکانات بهداشتی و پزشکی بیشتر برای مقابله هستیم.

شریف خسروی امروز در دیدار با معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با اشاره به افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا درشهرستان اظهار کرد: به لحاظ میزان آلودگی، در صدر شهرستان های لرستان قرار داریم و انتظار می رود دانشگاه برای مقابله توجه ویژه ای نسبت به شهرستان داشته باشد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان قرارگاه مقابله با کرونا نسبت به تهیه امکانات بهداشتی مورد نیاز شهرستان به خصوص برای کسانی که خدمات عمومی به مردم ارائه می دهند اقدام کند.

خسروی با بیان اینکه تامین سلامت مردم وظیفه دانشگاه علوم پزشکی استان است، افزود: امداد رسانی این دانشگاه در حال حاضر متناسب با شرایط بحران نیست و این درحالیست که باید آرامش شهروندان مورد توجه قرار گیرد و آنان را نسبت به موقعیت حساس و خطرهای پیش روی جامعه آگاه کرد.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه آمار واقعی بیماران و تعداد فوت شدگان منطقی به نظر نمی رسد، تصریح کرد: مردم زمانی می توانند بیماری را جدی بگیرند و رعایت نکات بهداشتی را پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان سلسله به تجهیزات پزشکی و بهداشتی نیاز دارد

شهرستان سلسله به تجهیزات پزشکی و بهداشتی نیاز دارد