مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-10سياسي

هنرمندان و فعالان مجازی گناباد پیشگام در پیشگیری از کرونا


حمید رضا مهدوی مقدم روز سه شنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسانه ها و فعالان فضای مجازی با تولید محتواهای فرهنگی و راه اندازی پویش نه به مسافرت به گناباد و نه به دست دادن برای ترغیب مردم به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تلاش می کنند.

وی ادامه داد: در این پویش ها که در برخی کانال های تلگرامی گناباد ایجاد شده است گروه ها و فعالان اقتصادی و فرهنگی گناباد با پیوستن به آن از مردم درخواست می کنند برای جلوگیری از شیوع کرونا به این شهر سفر نکنند و با یکدیگر دست ندهند و روبوسی نکنند.

وی گفت: تولید انیمیشن طنز قرنطینه گناباد توسط برخی هنرمندان با گویش محلی گنابادی با مضمون پرهیز از سفر مسافران از سایر نقاط کشور به این شهرستان تا زمان رفع خطر بیماری کرونا از دیگر اقدامات فعالان فرهنگی و هنری گناباد است.

مهدوی مقدم افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد هم سه فیلم طنز سه دقیقه ای با لهجه گنابادی با عناوین احمدک دعا می خواند و احمدک آهنگ می سازد با محتوای لزوم رعایت بهداشت و پرهیز از سفر به این شهر برای پیشگیری از شیوع کرونا تولید کرد.

وی اظهار داشت: خبرگزاری ها، رسانه ها و پایگاه های اطلاع رسانی محلی گناباد هم با تهیه اخبار و گزارش توجه خاصی به رسالت خود در پیشگیری از بیماری کرونا دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان و فعالان مجازی گناباد پیشگام در پیشگیری از کرونا

هنرمندان و فعالان مجازی گناباد پیشگام در پیشگیری از کرونا