مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 14:252020-03-10سياسي

تسویه بدهی بدهکاران بانکی تا پایان خرداد ماه به تعویق افتاد


مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اصلاح مهلت و مواعید مصوبه آذرماه خود، تسویه بدهی بدهکاران بانکی را تا پایان خرداد ماه به تعویق انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به پاسخ مجمع به استفساریه مجلس گفت: مجمع تشخیص با اصلاح مهلت و مواعید مصوبه آذرماه خود، تسویه بدهی بدهکاران بانکی را تا پایان خرداد ماه 1399به تعویق انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه اداره کل روابط عمومی مجمع، محسن رضایی با اشاره به تاخیر بانک مرکزی در ابلاغ دستورالعمل اجرایی، مصوبه مجمع و تاثیر محدودیت های احتیاطی اعمال شده در موضوع شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد و کسب و کارها، بر لزوم همراهی نظام بانکی با بدهکاران و تعویق سررسید وام ها تاکید کرد.

رضایی در خصوص تقاضای استفساریه مجلس شورای اسلامی از مجمع پیرامون طرح دو فوریتی تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور، گفت: مجمع با تفسیر مصوبه خود، مهلت پایان تسویه را پایان خرداد ماه اعلام کرد.

وی افزود: نظر تفسیری مجمع تشخیص مصلحت نظام با این شرح به مجلس ابلاغ شد با توجه به مفاد مذاکرات صحن مجمع و تبصره ماده واحده این قانون، مهلت لازم برای مراجعه مشمولان مصوبه یاد شده به بانک ها و موسسات اعتباری از زمان صدور دستورالعمل بانک مرکزی قریب سه ماه تشخیص داده شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه بدهی بدهکاران بانکی تا پایان خرداد ماه به تعویق افتاد

تسویه بدهی بدهکاران بانکی تا پایان خرداد ماه به تعویق افتاد