مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 14:302020-03-10حوادث

دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان مسلح در معابر شهر زاهدان


رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان ، باند 3 نفره سارقان مسلح معابر شهر زاهدان با 18 فقره سرقت به دام افتادند.

-  ابراهیم ملاشاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه توسط 3 فرد ناشناس که با تهدید کلت کمری  اقدام به زورگیری وجه نقد و تلفن همراه شهروندان، در معابر خلوت و کم تردد شهر زاهدان می کردند موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بااقدامات پلیسی یکی از سارقان را شناسایی و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

ملاشاهی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه این سارق در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر  و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده پس از روبرو شدن با ادله پلیس به 17 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و وجه نقد شهروندان و یک فقره سرقت مسلحانه مغازه که با همکاری 2 تن از دوستان خود در سطح شهرستان زاهدان مرتکب شده بودند اعتراف کرد.

 ملاشاهی در ادامه گفت: با توجه متواری بودن همدستان این سارق  تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه داشت تا اینکه با شناسایی مخفیگاه آنها، طی 2 عملیات مجزا دیگر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان مسلح در معابر شهر زاهدان

دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان مسلح در معابر شهر زاهدان