مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 14:352020-03-10پزشكي

حوزه سلامت فرصت سیاسی کاری و اختلاف افکنی ندارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: حوزه سلامت فرصت سیاسی کاری و اختلاف افکنی بین شبکه بهداشت و بیمارستان و پرسنل را ندارد، لذا باید همه پای کار باشند و با تلاش مضاعف برای حفظ سلامت مردم بکوشند.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: حوزه سلامت فرصت سیاسی کاری و اختلاف افکنی بین شبکه بهداشت و بیمارستان و پرسنل را ندارد، لذا باید همه پای کار باشند و با تلاش مضاعف برای حفظ سلامت مردم بکوشند.

دکتر ارسلان سالاری ظهر امروز در نشست با رؤسای بیمارستان های گیلان با اشاره به شرایط حساس حوزه سلامت گیلان اظهار کرد: امروز در وضعیت جنگی هستیم و لازم است فعالیت بهداشت و درمان در سطح بیمارستان ها بیشتر شود.

وی با ابراز گلایه از نادیده گرفتن هشدارهای بهداشتی توسط مردم در برخی از شهرستان ها افزود: متأسفانه تردد در برخی از شهرها بسیار عادی است در حالی که متصدیان حوزه سلامت و بهداشت باید فرمانداری ها و دستگاه های انتظامی و نظارتی را حساس تر کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت هم پوشانی پزشکان و کادر درمان در سراسر استان تأکید کرد و گفت: همه پزشکان دانشگاه علوم پزشکی باید همواره در دسترس باشند و هیچ فرقی نمی کند پزشک دانشگاه در کدام محل در حال خدمت است، بنا براین کادر درمان باید به دستورات دانشگاه، یک نگاه حاکمیتی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه سلامت فرصت سیاسی کاری و اختلاف افکنی ندارد

حوزه سلامت فرصت سیاسی کاری و اختلاف افکنی ندارد