مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 14:402020-03-10حوادث

یک ساختمان چهار طبقه اداری در آتش سوخت


یک ساختمان چهار طبقه اداری متعلق به بخش خصوصی در خیابان شهید بهشتی عصر دیروز دچار آتش سوزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر خروج دود و آتش از داخل یک ساختمان اداری، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله زنگ ایستگاه 53 را به صدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه به همراه تیم نجات 13 و خودروی نردبان هیدرولیکی و همچنین خودروی دستگاه تنفسی رادر ساعت 18:21 روز گذشته به خیابان شهید بهشتی، خیابان احمدقصیر اعزام کرد.

علیرضا معصوم زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: محل حادثه یک ساختمان اداری چهار طبقه قدیمی ساز مربوط به بخش خصوصی بود که طبقه اول آن با کاربری استودیوی ساخت موسیقی به مساحت 200 مترمربع طعمه آتش سوزی شد به طوری که دود و آتش زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

وی در مورد نحوه عملیات آتش نشانان ابراز داشت: آتش نشانان بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و پس از مجهز شدن به تجهیزات کامل انفرادی ضمن قطع برق و گاز ساختمان و انجام ایمن سازی های اولیه، در قالب دو تیم عملیاتی، کار خود را برای مهار آتش آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: تیم اول آتش نشانان بی درنگ به وسیله یک رشته لوله آبدهی و دیگر تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون این آتش سوزی رساندند و توانستند بسرعت آتش سوزی را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ساختمان چهار طبقه اداری در آتش سوخت

یک ساختمان چهار طبقه اداری در آتش سوخت