مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:002020-03-10اقتصادي

تولید روزانه بیش از 500 ماسک توسط گروه سه شنبه های مهدوی اردبیل


گروه سه شنبه های مهدوی اردبیل از جمله گروه هایی است که به صورت تمام وقت و جهادی مشغول تولید ماسک بوده و روزانه بیش از 500 عدد ماسک تولید و بین مردم پخش می کند.

- خبرگزاری فارس - اردبیل/ سرویس اجتماعی: مهمان ناخوانده ای به نام ویروس کرونا، چند هفته ای است که بر سر راه مردم قرار گرفته و مشکلات عدیده ای از جمله کمبود ماسک و محلول های ضدعفونی را به همراه داشته است.

عدم همکاری برخی از داروخانه ها و مراکز بهداشتی در عرضه این محصولات و احتکار ناجوانمردانه توسط سودجویان، بر مشکلات مردم افزوده است.

اما با وجود کمبود امکانات و تجهیزات، جوانانی هستند که توان خود را در حل مشکلات مردم و مقابله با ویروس کرونا صرف کرده و اقدام به تولید ماسک و توزیع آن بین مردم نیازمند می کنند.

گروه سه شنبه های مهدوی اردبیل از جمله گروه هایی است که به صورت تمام وقت و جهادی مشغول تولید ماسک زیر نظر پزشک بوده و روزانه بیش از 500 عدد ماسک تولید و بین مردم پخش می کند.

 الهام سعید، مسئول گروه سه شنبه های مهدوی اردبیل، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص این اقدام خیرخواهانه اظهار کرد: ما در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا قصد داشتیم با نیت سلامتی امام زمان 1000 عدد ماسک بین مردم به صورت رایگان پخش کنیم اما به دلیل کمبود جدی ماسک در مراکز بهداشتی، فقط توانستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه بیش از 500 ماسک توسط گروه سه شنبه های مهدوی اردبیل

تولید روزانه بیش از 500 ماسک توسط گروه سه شنبه های مهدوی اردبیل