مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-10پزشكي

کرونا در گیلان؛ از قرنطینه در ورودی شهر تا پایش حدود 400 هزار نفر


این عناوین گزیده ای از اخباری است که توسط خبرنگاران خبرگزاری ایرنا گیلان در نقاط مختلف استان طی 24 ساعت گذشته تهیه و بر روی خروجی ایرنای گیلان قرار داده شده است.

ایجاد قرنطینه در ورودی اصلی گیلان (لوشان) اولویت است اگر چه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا راه های ورودی گیلان بسته شده و این استان مهمانی را از استان های دیگر نمی پذیرد، اما برای تشدید این کار، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا در گیلان گفت: ایجاد فضای قرنطینه ای در ورودی لوشان از برنامه های اساسی برای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان: آماده ضدعفونی کردن منازل هستیم در راستای برنامه های ضدعفونی و گندزدایی در مناطق مختلف گیلان ، فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی برای ضدعفونی کردن منازل مردم خبر داد .

پایش حدود 400 هزار نفر در طرح ملی مبارزه با کرونا در گیلان استاندار گیلان از پایش حدود 400 هزار نفر در استان از روز گذشته تا کنون؛ در طرح ملی مبارزه با کرونا در استان خبر داد.

70 درصد واحدهای نانوایی در رشت به کارت خوان مجهز شدند در خبری دیگری که امروز در خروجی ایرنا گیلان قرار گرفته به نقل از رییس اتحادیه نانوایان شهرستان رشت آمده است: تاکنون 70 درصد نانوایی های رشت به کارت خوان مجهز شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در گیلان؛ از قرنطینه در ورودی شهر تا پایش حدود 400 هزار نفر

کرونا در گیلان؛ از قرنطینه در ورودی شهر تا پایش حدود 400 هزار نفر