مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:252020-03-10سياسي

شهرداری گرگان با 2 میلیارد تومان به جنگ کرونا می رود


در جلسه هییت رییسه شورای شهر گرگان مبلغ دو میلیارد تومان برای مقابله با کرونا مصوب شد تا در زمینه سلامت شهروندان هزینه شود.

- محمدابراهیم جرجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و در گرگان برخی از برنامه های پیشگیرانه در دستور کار شورا و شهرداری گرگان قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه مقابله با کرونای استان، وظایفی بر عهده شهرداری ها و دهیاری ها قرار داده شد و مقرر شد که اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در خصوص کرونا انجام شود.

جرجانی گفت: شهرداری در این راستا سعی کرد با انجام اقداماتی، فضایی ایجاد کند تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.

وی اضافه کرد: براین اساس سه هزار بسته بهداشتی شوینده، ضدعفونی کننده به همراه ماسک تهیه و در مناطق کمتربرخودار گرگان توزیع شد.

جرجانی اظهارکرد: همچنین به صورت ویژه ضدعفونی بازارها، اماکن عمومی، امامزادگان، پمپ بنزین ها، پل های عابر پیاده، انهار و غیره با همکاری دستگاه های مختلف انجام شد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه کرونا شدت گرفته و امروز به این نتیجه رسیدیم که باید قدم جدی تر و محکم تری در برابر این ویروس منحوس برداریم.

رییس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهر شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بر این اساس در جلسه هییت رییسه شورای شهر گرگان مبلغ دو میلیارد تومان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری گرگان با 2 میلیارد تومان به جنگ کرونا می رود

شهرداری گرگان با 2 میلیارد تومان به جنگ کرونا می رود