مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:302020-03-10سياسي

وزارت امور خارجه نسبت به کشتار مسلمانان هند واکنش نشان دهد


دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان گفت: وزارت امور خارجه نسبت به کشتار مسلمانان هند محکم واکنش نشان دهد .

- پوریا حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با محکومیت کشتار مردم مسلمان هند توسط افراطیون اظهار کرد: هند کشوری بزرگ و پرجمعیت است که با وجود ادیان بسیار در آن، به عنوان کشور رنگ ها و ادیان شناخته می شد چراکه قومیت ها و مذاهب و ادیان بسیاری در آن به صورت مسالمت آمیز زندگی می کردند.

وی با اشاره به اختلاف افکنی رسانه های تحت امر استکبار جهانی و همپیمانان آنها در این کشور گفت: قانون جدید شهروندی هند، تبعیض علیه مسلمانان و مردمی است که از سال های خیلی دور در این سرزمین زندگی کرده اند.

 دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان ادامه داد: نیروهای نظامی هند در برابر اعتراض مسلمانان به این اقدام تبعیض آمیز از گروه های افراطی حمایت می کنند به طوری که در مقابل خشونت وحشیانه آنها علیه مسلمانان سکوت کرده اند و یا اینکه آنها را همراهی می کنند.

وی با بیان اینکه مسلمانان در هند با بیش از 200 میلیون نفر حدود 14 درصد از جمعیت این سرزمین را تشکیل می دهند گفت: چنانچه اقدامی برای جلوگیری از ادامه روند خشونت علیه مسلمانان صورت نگیرد باید شاهد آغاز خشونت های افسارگسیخته در این سرزمین باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه نسبت به کشتار مسلمانان هند واکنش نشان دهد

وزارت امور خارجه نسبت به کشتار مسلمانان هند واکنش نشان دهد