مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-10حوادث

اخطار به 449 واحد صنفی متخلف در قم نظارت بر فروشندگان پوشاک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیام کاویانی گفت: طرح نظارت بر اصناف به منظور برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب از اتحادیه های مربوطه و با هدف ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب با محوریت پلیس امنیت عمومی در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همراهی نماینده اتاق اصناف از واحد صنفی سطح استان بازدید و در این راستا تعداد 449 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی اخطار و تعداد 60 واحد صنفی در این خصوص پلمب شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان قم با تأکید بر استمرار این گونه طرح ها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد متخلف موارد را سریعاً از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع رسانی تا نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

پلمب 4 واحد صنفی پوشاک متخلف در قم سرهنگ کاویانی همچنین اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جمع آوری لباس های نامتعارف و ضد فرهنگی و مقابله با مدگرای و جلوگیری از ترویج فرهنگ منحط غرب و نفوذ عناصر بیگانه در نوع پوشش مردم، پلیس امنیت عمومی قم با تشکیل اکیپ هایی از مأموران مجرب اقدام به سرکشی از 201 صنوف، مراکز خرید و مغازه های عرضه پوشاک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به 449 واحد صنفی متخلف در قم نظارت بر فروشندگان پوشاک

اخطار به 449 واحد صنفی متخلف در قم نظارت بر فروشندگان پوشاک