مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:552020-03-10اقتصادي

استاندار خراسان شمالی: مردم خرید شب عید را فراموش کنند


محمدعلی شجاعی سه شنبه شب با اشاره به لزوم تعطیلی بازار، برای محدود کردن تجمعات مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: از مردم تقاضا می کنیم به خاطر سلامت خود و خانواده هایشان، بی خیال خرید شب عید شده و به بازارها هجوم نیاورند.

وی کنترل بیماری کرونا را نیازمند همکاری شایسته مردم برای عدم شلوغی بازار به منظور جلوگیری از انتقال این ویروس دانست.

شجاعی در عین حال با اشاره به برنامه ریزی مالی کسبه برای فروش شب عید، خاطرنشان کرد: می دانیم کسبه روی شب عید حساب ویژه ای باز کرده و برای این روزها اقلامی را خریداری و حتی چک داده اند و چشم به فروش عید دوخته اند ولی با توجه به شرایط کنونی و مخاطراتی که از ناحیه این ویروس مهلک احساس می شود، نیازمند تعطیلی بازار برای کنترل این بیماری هستیم.

وی یادآور شد: در این راستا با مراعات حال کسبه به سمتی خواهیم رفت که بتوانیم حضور مردم را در بازار محدود کنیم تا از بحران فعلی به مرور خارج شویم.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی یکی از راههای این امر را جایگزین کردن خرید اینترنتی به جای حضور فیزیکی در بازار با طراحی یک نرم افزار خرید دانست و گفت: مردم با استفاده از این نرم افزار ها می توانند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام داده و با ماندن در خانه، زمینه از بین رفتن این ویروس را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: مردم خرید شب عید را فراموش کنند

استاندار خراسان شمالی: مردم خرید شب عید را فراموش کنند