مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 18:452020-03-10سياسي

پافشاری بر عدم تعطیلی ادارات سبب آسیب به سلامت عمومی و اعتماد مردم می شود


رییس شورای اسلامی استان تهران گفت: پافشاری بر عدم تعطیلی و کاهش ندادن ساعت کار نه تنها به سلامت عمومی بلکه به اعتماد مردم آسیب می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، الهام فخاری رییس شورای اسلامی استان تهران طی نامه ای به محسنی بند پی استاندار تهران و علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا با درنظرگرفتن خطر افزایش شیوع ویروس کووید 19 در تهران خواستار تصمیم قاطع درمورد تعطیلی ادارات دولتی برای قطع شدن زنجیره انتقال این بیماری و تنظیم برنامه جامع حمایت از گروه های آسیب پذیر شد.

متن نامه به شرح زیر است: سلام و درود با احترام، مطابق ماده های 29 و 103 قانون اساسی و هم چنین بندهای 1 و 2 ماده 87 قانون وظایف و اختیارات شوراها، در شرایطی که متاسقانه تهران روند پیشرونده و افزایشی بیماری را تجربه می کند، در راستای مطالبه حقوق اساسی مردم و تاکید بر عدالت در اجرای قوانین و مصوبه های شرایط اضطرار بدینوسیله متذکر می شودنکاتی به شرح ذیل مورد توجه و اقدام فوری قرار گیرد.

  در روزهایی که مردم استان تهران هم چون سایر ملت، گرفتار در اوج پیشرفت بیماری نوپدید ناشی از ویروس کووید 19، هستند، سیاست عادی سازی مسائل حتی درمورد چنین پدیده ی ناشناخته ای همچنان در دستور کار بخشی از سیستم اداری کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پافشاری بر عدم تعطیلی ادارات سبب آسیب به سلامت عمومی و اعتماد مردم می شود

پافشاری بر عدم تعطیلی ادارات سبب آسیب به سلامت عمومی و اعتماد مردم می شود