مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:162020-03-10سياسي

سمن ها در مقابله با کرونا مشارکت کنند


حمید شکری سه شنبه شب در دیدار با سازمان های مردم نهاد شهرستان مراغه اظهار داشت: کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی از جمله اقداماتی است که سازمان های مردم نهاد می توانند در پیشگیری از کرونا، در آن نقش مثبتی ایفا کنند.

وی گفت: در حال حاضر از حالت نوسانی در بیماری کرونا خارج شده و در حالت نرمال قرار داریم که در صورت بحران در امداد رسانی و دیگر موارد نیازمند حضور سازمان های مردم نهاد هستیم.

شکری افزود: در حال حاضر صیانت از کادر درمانی شهرستان که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند ضروری است و در این میان سازمان های مردم نهاد به عنوان رابط بین مردم و مسوولان می توانند در امداد رسانی به کادر درمانی، نقش خود را ایفا کنند.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر در تامین اقلام مورد نیاز کادر درمانی مشکلی نداریم اما در هفته های آینده با توجه به شرایط موجود نگران کمبود در این بخش هستیم که همراهی مردم به خصوص سازمان های مردم نهاد را می طلبد.

وی گفت: در حال حاضر روزانه یک هزار و 500 لیتر مواد ضدعفونی کننده در شهر با قیمت مصوب توزیع می شود که در تلاشیم در این خصوص نیاز شهرستان را به طور کامل تامین کنیم.

وی به ترخیص بیمارانی که شرایط آن ها رو به بهبود است اشاره کرد و گفت: کنترل بیماران ترخیص شده و خانواده های آن ها با بسیج مردمی و استفاده از ظرفیت سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها در مقابله با کرونا مشارکت کنند

سمن ها در مقابله با کرونا مشارکت کنند