مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:162020-03-10اقتصادي

معاون دادستان: خطر مشروبات الکلی سمی در اهواز هنوز رفع نشده است


علی بیرانوند سهشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معلوم نیست چقدر از این الکل ها در بازار توزیع شده است اما آمار مراجعات به بیمارستان نشان می دهد برخی افراد بی اعتنا به هشدارها همچنان از این الکل ها مصرف میکنند.

وی گفت : این الکل ها کاملا سمی و خطرناک هستند و حتی مصرف کم آن هم کشنده است و لذا از خانوادهها تقاضا می کنیم مراقب فرزندان خود باشند تا در دام این مواد سمی و خطرناک قرار نگیرند.

بیرانوند افزود: افرادی سودجو و فرصت طلب خارج از شبکههای رسمی این الکل های تقلبی را تولید کرده و آن را توزیع کردهاند.

معاون دادستان اهواز اظهار داشت: دستگاه های نظارتی و اجرایی را مامور کرده ایم این الکل ها را در سطح جامعه جمع آوری کنند اما روند مراجعات بیماران مسموم نشان می دهد که این الکل ها همچنان در سطح جامعه وجود دارد و افراد کماکان از آن مصرف می کنند.

معاون دادستان اهواز گفت: طی 48 ساعت گذشته حدود 11 هزار لیتر الکل سمی و تقلبی در سطح اهواز توسط نیروهای انتظامی و ضابطان قضایی جمع آوری شده ولی با توجه به مراجعه برخی افراد به بیمارستانها و مراکز درمانی معلوم است که باز هم از این الکل ها در بازار وجود دارد.

وی اضافه کرد: با بررسی جامع اطلاعاتی ریشه موضوع شناسایی و عوامل مداخله کننده تحت تعقیب می باشند و تا کنون هم 17 نفر در این زمینه دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان: خطر مشروبات الکلی سمی در اهواز هنوز رفع نشده است

معاون دادستان: خطر مشروبات الکلی سمی در اهواز هنوز رفع نشده است