مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:302020-03-10پزشكي

6 نفر به دلیل مصرف الکل صنعتی در کردستان جان باخته اند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه تاکنون شش نفر به دلیل مصرف الکل صنعتی در استان جان خود را از دست داده اند، گفت: در حال حاضر 17 نفر در بیمارستان های سطح استان به دلیل مصرف الکل بستری هستند.

- ایسنا/کردستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه تاکنون شش نفر به دلیل مصرف الکل صنعتی در استان جان خود را از دست داده اند، گفت: در حال حاضر 17 نفر در بیمارستان های سطح استان به دلیل مصرف الکل بستری هستند.

هومن قصری (20 اسفند) در اخبار شبانگاهی استان کردستان، با اشاره به اینکه مصرف خوارکی الکل تاثیری در مقابله با ابتلا به ویروس کرونا ندارد، اظهار کرد: الکل اتانول و متانول موجود در بازار قابلیت مصرف خوراکی ندارد.

وی افزود: متاسفانه در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر اینکه اگر از الکل استفاده شود مبتلا به کرونا نمی شوید شیوع پیدا کرده است در این راستا برخی از هم استانی ها بر اثر بی توجهی به دستورات پزشکی از الکل صنعتی استفاده کرده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه تاکنون شش نفر به دلیل مصرف الکل صنعتی در استان جان خود را از دست داده اند، بیان کرد: در حال حاضر 17 نفر در بیمارستان های سطح استان بستری هستند که یک نفر از این تعداد به دستگاه تنفسی مصنوعی وصل است سایر افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نفر به دلیل مصرف الکل صنعتی در کردستان جان باخته اند

6 نفر به دلیل مصرف الکل صنعتی در کردستان جان باخته اند