مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:302020-03-10پزشكي

تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم


با اقدام به موقع و رعایت اصول بهداشتی در شرکت خوشبختانه تا به حال تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم و امید است تا ریشه کن شدن این ویروس تلاشگران به نکات بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن، احسان یزدی  با اشاره به این که سعی شده مراجعین عمومی در این مرکز حذف شوند، اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده دفتر بیمه دانا را در مرکز اورژانس حذف کردیم تا مراجعین کمتری به این مرکز تردد کنند.

سرپرست اورژانس ذوب آهن افزود : با تهیه یک مرکز تریاژ در اورژانس شرکت بیمارانی که علائم تنفسی دارند پس از چکاپ کامل، به قسمت مجزا منتقل می شوند و پزشک با مراجعه به قسمت قرنطینه، آن ها را معاینه می کند و این کار به این منظور است که این بیماران کمترین تماس را با کادر پزشکی و بیماران دیگر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه روزی سه مرتبه ضد عفونی سطح اورژانس انجام می شود، گفت : یک آمبولانس با تجهیزات مناسب جهت مراجعت این نوع بیماران به بیمارستان در نظر گرفته شده است.

یزدی یادآور شد : نباید با ایجاد فضای منفی از این بیماری ترسید، ولی حتماً باید آن را جدی گرفت و با رعایت اصول بهداشتی از شیوع آن جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم

تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم