مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 20:402020-03-10سياسي

مردم از تجمعات و گردش های غیر ضروری خودداری کنند


رییس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید براین که مردم از تجمعات و گردش های غیر ضروری خودداری کنند، گفت: باید اقداماتی برای کاهش حضور شهروندان در تجمعات اتخاذ شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید براین که مردم از تجمعات و گردش های غیر ضروری خودداری کنند، گفت: باید اقداماتی برای کاهش حضور شهروندان در تجمعات اتخاذ شود.

شهرام دبیری عصر سه شنبه در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر تبریز، با تاکید براین که نیازمند همکاری شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا هستیم، اظهار کرد: از شهروندان درخواست می کنیم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

وی افزود: شهروندان در اوایل انتشار ویروس همراهی خوبی داشتند اما اکنون اندکی از رعایت موارد بهداشتی خسته شده اند، درحالی که باید بدانیم در صورت رعایت نکردن موارد ایمنی و بهداشتی، ویروس کرونا خطرناک خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: از مردم می خواهیم به دلیل رعایت حال عزیزان خود و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا از تجمعات خودداری کنند، خطرات این ویروس باید به طور جدی در جامعه اطلاع رسانی شود.

وی با بیان این که امروزه پزشکان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، گفت: متاسفانه برخی از کادر درمانی در حین انجام وظیفه به ویروس کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از تجمعات و گردش های غیر ضروری خودداری کنند

مردم از تجمعات و گردش های غیر ضروری خودداری کنند