مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 22:552020-03-10بين الملل

اردوغان: مانع عبور مهاجران به سمت یونان نخواهم شد


رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه در اجلاس سران اتحادیه اروپا، از فشار اتحادیه اروپا برای بستن مرزها بر روی پناهجویان شانه خالی کرد و گفت که مانع پناهندگانی که سعی دارند از مرز ترکیه به سمت یونان عبور کنند، - رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه در اجلاس سران اتحادیه اروپا، از فشار اتحادیه اروپا برای بستن مرزها بر روی پناهجویان شانه خالی کرد و گفت که مانع پناهندگانی که سعی دارند از مرز ترکیه به سمت یونان عبور کنند، نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه در اجلاس سران اتحادیه اروپا در خصوص مسائل پناهجویان جنگ، از فشار اتحادیه اروپا برای بستن مرزهای ترکیه سرباز زد و گفت که مانع پناهندگانی که سعی دارند از مرز ترکیه به سمت یونان عبور کنند، نخواهد شد.

ترکیه از فشار اتحادیه اروپا برای بستن مرزهایش سر باز زده است و رییس جمهور این کشور، رجب طیب اردوغان گفت که حتی با وجود فشارهای اتحادیه اروپا برای جلوگیری از عبور مهاجران به سمت یونان، این کار را نخواهد کرد و مانع آن ها نخواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد هفته آینده نشستی در استانبول با حضور مقامات اروپایی به منظور یافتن راه حلی برای بحران پناهجویان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: مانع عبور مهاجران به سمت یونان نخواهم شد

اردوغان: مانع عبور مهاجران به سمت یونان نخواهم شد