مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 04:052020-03-11اجتماعي

چهار هزار نفر در مبادی ورودی خمین ارزیابی سلامت شدند


مجتبی دیده دار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از یک هفته قبل در ورودی خمین از سمت محلات و سه روز قبل از گذرگاه تردد سمت گلپایگان تب سنجی و سلامت خودروهایی که قصد ورود به شهر داشتند از سوی نیروهای هلال احمر تب سنجی و کنترل سلامت شده اند.

وی ادامه داد: تمامی مسافرانی که از طریق این 2 ورودی در خمین تردد داشته اند از آنان شماره تماس و آدرس محل اقامتشان در خمین گرفته شده و در طول ماندگاری از سوی مراقبان سلامت کنترل می شوند و افرادی که علایم بیماری کرونا را داشته باشند تحت کنترل دانشکده علوم پزشکی خمین قرار می گیرند.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین با اشاره به غربالگری سلامت افراد در ورودی شهر اراک اظهار داشت: پیش بینی می شود ایستگاه های کنترل سلامت افراد در ورودی خمین از سمت اراک و الیگودرز در روزهای آینده راه اندازی شود.

دیده دار با اشاره به برگزاری روزانه نشست شورای پدافند زیستی در این شهرستان به منظور مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سال از شهروندان خمین در خواست می شود با پیوستن به پویش نه به خروج از منزل در محل زندگی خود بمانند و فقط برای خریدهای ضروری به صورت محدود از منزل خارج شوند.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین افزود: فروشندگان و اصناف خمین با رعایت بهداشت فردی نظیر پوشیدن دستکش و ضدعفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار هزار نفر در مبادی ورودی خمین ارزیابی سلامت شدند

چهار هزار نفر در مبادی ورودی خمین ارزیابی سلامت شدند