مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 04:102020-03-11اجتماعي

هیچ مهمانی در روستای گردشگری پالنگان پذیرش نمی شود


روستای گردشگری پالنگان که سالانه جاذب گردشگران زیادی است، امسال برای پیشگیری از شیوع کرونا هیچ مهمانی در این روستای پذیرش نمی شود.

- مسعود الماسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: شهرستان کامیاران قبل از سایر شهرستان ها اقدامات خوبی را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داد.

وی افزود: تعطیلی اماکن عمومی مانند قلیان سراها، مدارس، مهدهای کودک خصوصی و دولتی، مساجد، نمازهای جمعه و جماعت، باشگاه های دولتی و خصوصی، تالارهای عروسی، ضدعفونی کردن کل سطح شهر، نظارت بر روی نانوایی ها و پمپ بنزین ها از جمله اقدامات انجام شده در شهرستان کامیاران است.

فرماندار شهرستان کامیاران ادامه داد: البته جدای از این اقدامات روتین، با فعال کردن انجمن های مردم نهاد  آموزش های خوبی را در سطح شهرستان شروع کردیم.

وی گفت: تمام مسئولین شهرستان  بصورت شبانه روزی در حالت آماده باش بوده و شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به ضدعفونی محدوده های شهری و روستایی با استفاده از اعتبارات دولتی و همکاری مردم اقدام می کند.

الماسی گفت: با هدف گسترش برنامه های مقابله ای با این ویروس از طریق انجمن های مردم نهاد و تشکل های مردمی نسبت به فعال نمودن ستاد مردمی پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام شده تا در کنار دستگاه های دولتی نیز بتوانیم از ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مهمانی در روستای گردشگری پالنگان پذیرش نمی شود

هیچ مهمانی در روستای گردشگری پالنگان پذیرش نمی شود