مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 04:102020-03-11حوادث

گند زدایی وضدعفونی کردن مداوم سطح شهر خرم آباد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از گند زدایی وضدعفونی کردن مداوم سطح شهر توسط ماشین های آتش نشانی خبر داد.

- حمید علیرضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی هایی که از طرف مرکز بهداشت شهرستان صورت گرفته توسط ماشین های طراحی شده آتش نشانی در سطح شهر خرم آباد ضدعفونی و گندزدایی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه و مواد گندزدا توسط مرکز بهداشت ارائه می شود، افزود: خیابان امام، خیابان انقلاب، خیابان مطهری، محله اسدآبادی، گلدشت شرقی و غربی، پشته حسین آباد و قاضی آباد را در دستور کار داریم که برخی انجام شده و در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد بیان کرد: فعالیت ما با نظارت بهداشت خرم آباد انجام می شود و این روند تا زمانی که مواد گندزدا و برنامه توسط بهداشت ارائه شود ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری خرم آباد نیز با یک سری پمپ های کوله پشتی این فعالیت را انجام می دهند عنوان کرد:این روند باسه ماشین مخصوص این کار انجام می شد و یک ماشین 10 هزار لیتری برای این کار طراحی شده که به صورت خودکار مواد را به سطح خیابان ها می پاشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گند زدایی وضدعفونی کردن مداوم سطح شهر خرم آباد

گند زدایی وضدعفونی کردن مداوم سطح شهر خرم آباد