مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 04:452020-03-11ورزشي

دو استعفای جنجالی از انصاریفرد در یک سال/ کیش و مات با وزیر!


محمدحسن انصاریفرد با کناره گیری از مدیریت باشگاه پرسپولیس و سابقه استعفا از کمیته فوتسال، سال1398 را با سر و صدای زیادی به سمت خط پایان برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن انصاریفرد دوشنبه شب بود که با مصاحبه ای جنجالی علیه وزیر ورزش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، کناره گیری اش از مدیرعاملی این باشگاه را اعلام کرد.

انصاریفرد در مصاحبه خود صراحتا از نقش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در اتفاقات باشگاه پرسپولیس پرده برداشت و از عدم حضورش در هیات مدیره به این شکل گلایه کرد: درگیری های ما با اعضای هیأت مدیره باشگاه در این مدت خیلی زیاد بود ولی من نمی خواستم به خاطر آرامش پرسپولیس هواداران این مسائل را متوجه شوند.

آنها کار را به جایی رساندند که دیگر جای ماندن من نیست چون مدیرعاملی که نتواند مدیر روابط عمومی اش را خودش انتخاب کند حتماً اختیار ندارد.

بعد از جدایی عرب، با وجود جای خالی دو ماهه در هیأت مدیره، هنوز به عنوان هیأت مدیره انتخاب نشده ام و این موضوع خودش نشان دهنده همه چیز است.

انصاریفرد روز پنجم شهریور 1398 رسما به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به جای ایرج عرب انتخاب شد تا کارهای مدیریتی باشگاه را پیش ببرد.

آن زمان انصاریفرد با دلگرمی و پشتوانه وزیر ورزش به پرسپولیس آمد ولی شرایط آنطور که این مدیر در نظر داشت، پیش نرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو استعفای جنجالی از انصاریفرد در یک سال/ کیش و مات با وزیر!

دو استعفای جنجالی از انصاریفرد در یک سال/ کیش و مات با وزیر!