مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-11پزشكي

دغدغه مردم اصفهان و وعده مسوولان برای رفع کمبود کالاهای پیشگیری از کرونا


کالاهایی مانند ماسک پزشکی و مواد و ژل ضد عفونی کننده از حدود سه هفته گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور در بسیاری از مناطق از جمعیت شهرهای بزرگ و کلانشهرها با توجه به تقاضای زیاد مردم، کمیاب و حتی نایاب شد و اصفهان هم از این مشکل، بی نصیب نماند.

غرفه های مربوط به ماسک، مواد ضد عفونی کننده و الکل در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از فروشگاه ها و داروخانه ها، خالی شد و پس از آن، مردم برای یافتن این اقلام به هر دری می زدند اما همواره با این پاسخ از سوی فروشندگان مواجه می شدند که هیچ نداریم ، سوال نفرمایید و ماسک و مواد ضد عفونی کننده موجود نیست .

از طرف دیگر، آموزش ها و توصیه های بسیاری از طریق رسانه ها، رادیو و تلویزیون و شبکه های اجتماعی مبنی بر اقدام های پیشگیرانه برای مبتلا نشدن به بیمای کرونا منتشر می شود که بسیاری از مردم بیشتر از همه به بخش ضد عفونیکردن و استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل توجه می کنند و خواهان خرید موادی برای رعایت این قبیل توصیه ها هستند.

یکی از شهروندان اصفهانی که 2 کودک هفت و چهار ساله دارد به خبرنگار ایرنا گفت که به دلیل واهمه از مبتلا شدن خانواده اش به ویروس کرونا، به طور مداوم، فضای خانه، دستگیره های در و سطوح مختلف را با الکل 70 درصد یا ماده تهیه شده با وایتکس، ضد عفونی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه مردم اصفهان و وعده مسوولان برای رفع کمبود کالاهای پیشگیری از کرونا

دغدغه مردم اصفهان و وعده مسوولان برای رفع کمبود کالاهای پیشگیری از کرونا