مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-11پزشكي

تجمع در واحدهای گردشگری بوکان ممنوع شد


اسماعیل رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دستورالعمل و توصیه های بهداشتی به واحدهای زیرمجموعه این اداره ابلاغ شده است و واحدهای خدمات رسان گردشگری باید در صورت مشاهده موارد مشکوک، ابتلا به بیماری کرونا را به مرکز بهداشت شهرستان اطلاع دهند.

وی ادامه داد: در راستای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی از هرگونه تجمع در اماکن گردشگری شهرستان از جمله پارک های سطح شهر بوکان و سیمینه، سدشهیدکاظمی و خراسانه، کوه طرغه، کوه هرهش، کوه برده زرد، باغ های سردرآباد و خراسانه، محدوده پل غلامعلی، مناطق گردشگری قشلاق، ساری قامیش، کوسه و سایر اماکن تاریخی، تفریحی و گردشگری خودداری کنند.

رحیمی در خصوص اماکن گردشگری روستایی و تاریخی روستاهای بوکان اضافه کرد: به دهیاری روستاهای هدف و مناطق نمونه گردشگری این شهرستان اعلام شده است تا بر مکان های عمومی روستا و سرویس بهداشتی مطابق با توصیه های شبکه بهداشت ودرمان نظارت شود.

وی ادامه داد: مهمترین مقاصد گردشگری بوکان شامل سد شهید کاظمی، سدخراسانه، مسجد جامع بوکان، مسجد حمامیان، مقبره شیخ احمد کور، مقبره حسن زیرک و چندین اثر گردشگری دیگر است که تجمع در آنها منع شده و مردم بخصوص در ایام تعطیل حق بازدید و تجمع در این مکان ها را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع در واحدهای گردشگری بوکان ممنوع شد

تجمع در واحدهای گردشگری بوکان ممنوع شد