مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-11اقتصادي

دولت اعتقادی به کنترل قیمت ها ندارد/ ارز دولتی به افرادخاص داده شد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت هیچ گونه اعتقادی به کنترل قیمت کالاها ندارد و ارز دولتی را جهت تامین کالاهای اساسی اختصاص نداد.

- نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه دولت هیچ نظارتی بر بازار شب عید ندارد، اظهار داشت: این دولت از ابتدا اعتقادی به کنترل قیمت کالاها نداشت چرا که دولتمردان فعلی توسط عده ای اقتصاددان غرب زده و لیبرال خط دهی می شوند.

وی افزود: دولتمردان معتقد به عرضه و تقاضای کالا هستند و بر این باورند که عرضه و تقاضا باید شرایط بازار را تعیین کند، این در حالی است که عرضه و تقاضا می تواند شرایط بازار و قیمت کالاها را تعیین کند که دولت در شرایط عادی باشد و مشکل حادی نداشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما تحت تاثیر شدیدترین تحریم ها و تهدیدات است که شیوع ویروس کرونا در کشور هم جنگ نرم دیگری است که دشمنان علیه کشورمان روا داشته اند و با این شرایط نباید عرضه و تقاضا شرایط بازار و قیمت کالاها را تعیین کند.

قاضی پور با انتقاد از عدم تخصیص 14 میلیارد دلار ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی، گفت: ما بارها در مجلس گفتیم که دولت 14 میلیارد دلار دولتی که برای تهیه کالای اساسی در اختیار دارد، صرف تامین کالاهای اساسی کند اما این اتفاق نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اعتقادی به کنترل قیمت ها ندارد/ ارز دولتی به افرادخاص داده شد

دولت اعتقادی به کنترل قیمت ها ندارد/ ارز دولتی به افرادخاص داده شد