مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:302020-03-11سياسي

مجلس بُعد نظارتی خود را تقویت کند/ با مفسدان اقتصادی برخورد شود


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: علاوه بر قوه قضاییه، مجلس هم باید از ابزارهای نظارتی خود برای مبارزه با مفسدان اقتصادی استفاده کند.

- حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه مردم در این دوره از انتخابات اغلب به نیروهای انقلابی رأی داده اند، گفت: مردم از عملکرد مجلس دهم و دولت فعلی راضی نیستند و به همین دلیل به نیروهای انقلابی رأی داده اند.

وی افزود: برای مردم اصول گرا و اصلاح طلب اهمیت چندانی ندارد و کسانی که اولویت اصلی شان دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت باشد، همواره مورد توجه مردم قرار می گیرند که در این دوره هم شا هد این مسئله بودیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس یازدهم باید در عملکرد خود دقت کنند و پیگیری مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهند، اظهار داشت: مردم در زمینه معیشتی و اقتصادی دچار مشکلات عدیده ای هستند که نمایندگان مجلس یازدهم باید طرح هایی را برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در دستور کار خود قرار دهند.

موسوی لارگانی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات اصلی کشور بیکاری جوانان است، اظهار داشت: مجلس آینده باید برنامه های اصلی برای ریشه کن کردن بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال جوانان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بُعد نظارتی خود را تقویت کند/ با مفسدان اقتصادی برخورد شود

مجلس بُعد نظارتی خود را تقویت کند/ با مفسدان اقتصادی برخورد شود