مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-11پزشكي

مبادی ورودی، فرودگاه ها و پایانه های مسافربری فارس کنترل می شود


عبدالرضا قاسم پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام محورهای مواصلاتی فارس به خصوص مبادی ورودی از سمت شمال استان و چهار محور شیراز-سپیدان، شیرا-فسا، شیراز -بوشهر و شیراز –اصفهان، همچنین مبادی ورودی 36 شهرستان استان، ورودی و خروجی فرودگاه های شیراز، لارستان، لامرد و جهرم و تمام پایانه های مسافربری با دقت در حال کنترل است.

وی ادامه داد: بازرسان و عوامل بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری سایر دستگاه های مختلف روند ورود و خروج شهرهای مختلف استان را رصد و افراد مشکوک قرنطینه می شوند.

مسوولان احساسی و تبلیغاتی سخن نگویند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین با تاکید بر اینکه در این شرایط مسوولان نباید احساسی و تبلیغاتی سخن بگویند، گفت: نباید جو جامعه ملتهب و برای مردم توقع ایجاد شود، حرفی زده نشود که امکان اجرای آن وجود نداشته باشد.

قاسم پور با بیان اینکه نمی توان زندگی مردم را تعطیل کرد، افزود: اینکه بگوییم کارخانه ها، شرکت ها و راه ها بسته شود و هیچ اتوبوس و خودرویی وارد شهر نشود، به معنای توقف همه حرکت ها و تولید و تحرک مردم است و باعث تعطیل شدن و نابودی زندگی مردم می شود که به هیچ وجه امکان انجام آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادی ورودی، فرودگاه ها و پایانه های مسافربری فارس کنترل می شود

مبادی ورودی، فرودگاه ها و پایانه های مسافربری فارس کنترل می شود