مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-11سياسي

توزیع نذری خوراکی برای پیشگیری از کرونا در شیراز ممنوع شد


محمدرضا امیری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رابطه، نشستی با مسوولان دستگاهای فرهنگی و مذهبی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (شاهچراغ) و سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست از متولیان امور مذهبی استان فارس و شهر شیراز تقاضا شد که روحانیون، مبلغان دینی و هیات های مذهبی به مردم اعلام کنند که با توجه به شیوع کرونا اگر شهروندان قصد ادای نذوراتی را در این ایام دارند که به شکل تهیه و توزیع اغذیه و مواد خوراکی است تا اطلاع ثانوی از این کار خودداری کنند.

فرماندار شیراز تاکید کرد: مردم و شهروندان در این شرایط به جد از تهیه،توزیع و پخش نذورات خوراکی در شرایط شیوع ویروس کرونا خودداری کنند.

وی گفت: در این نشست همچنین مطرح شد که در صورت صلاحدید علمای دینی شیراز،کسانی که نذوراتی را در شرایط فعلی دارند به جای تهیه و توزیع اغذیه هزینه آن را صرف تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای قشر محروم و نیازمند جامعه کنند.

امیری بیان کرد: پیشنهاد هدایت نذورات مردم به سمت نیازهای روز جامعه و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی با استقبال مسوولان مراکز فرهنگی و مذهبی شیراز و یا نمایندگان آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نذری خوراکی برای پیشگیری از کرونا در شیراز ممنوع شد

توزیع نذری خوراکی برای پیشگیری از کرونا در شیراز ممنوع شد