مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-11حوادث

شهروندان استان مرکزی مراقب فرصت طلبان از ویروس کرونا باشند


سرهنگ سید نورالدین حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با شیوع ویروس کرونا امکان برخی سرقت ها و سودجویی افراد برای ارتکاب جرم در جامعه نیز فراهم شده است که مردم به ویژه گروه سالمندان باید مراقبت های جدی را به کار گیرند.

وی بیان کرد: برخی افراد ممکن است به نام کارکنان مرکز بهداشت و با داشتن تجهیزاتی مانند یک تب سنج به در منازل برای گرفتن تب ساکنان مراجعه و با این اقدام از داخل منازل سرقت کنند که ممکن است با خشونت نیز همراه باشد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: برخی افراد نیز ممکن است در قالب گروه های ضدعفونی به منازل مراجعه کنند که نیاز است مردم توجه ویژه داشته باشند.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: اگر بنا به اجرای طرحی از سوی وزارت بهداشت و درمان باشد از طریق رسانه های معتبر اطلاع رسانی می شود و تاکنون هیچ دستورالعملی در خصوص اجرای طرح در منازل ارایه نشده است.

وی گفت: پلیس آگاهی استان مرکزی همه توان و تلاش خود را برای شناسایی انبارهای احتکار شده اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به کار گرفته و تاکنون موفقیت های چشمگیری کسب کرده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: انتظار است مردم هرگونه اطلاع از وجود افراد سود جو و فرصت طلب و یا انبارهای احکتار شده اقلام بهداشتی، مراتب را در اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان استان مرکزی مراقب فرصت طلبان از ویروس کرونا باشند

شهروندان استان مرکزی مراقب فرصت طلبان از ویروس کرونا باشند